7 Mayıs 2014 Çarşamba

OFİSDEKİ GÜZEL ÇİÇEKLERİM



Çiçekleri çok severim, onlara bakmak beni neşelendiriyor. Aşağıdakilerden hariç evimde Aşk Merdiveni - Paşa Palası - Bodur Paşa Palası - Spathiphyllum ( Barış Çiçeği) , balkonumda Mum Çiçeği - Reyhan - Kaktüs çeşitleri - Biber - Soğan var. Daha da ekesim var  :-) Doyamıyorum. 




Marginata - Yukka - Yıldız Kaktüs - Top Kaktüs (bardakta) - Yılan Kaktüs ( Bardakta ) - Mor Menekşeler - Begonya



YUKKA 

A101 'de gördüğümde şaşırdım , fiyatı gördüm yine şaşırdım 9 -10  TL arası bir fiyattı. Acaba yanlışmı okudum diye düşündüm aldım kasaya gittim fiyat doğru normalde çok pahalı bir bitki. Kaptım aldım :) . Saksı değişimine ihtiyacı var. Şık bir saksı alınca evimin yolunu tutacak inşallah.


BARIŞ ÇİÇEĞİ

İş yerini yenileyen arkadaşıma hediye almıştım. Şimdi en güzel yerinde duruyor, yerini de sevmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )