18 Nisan 2014 Cuma

ÜÇ ÜRÜN VE DENEME SONUÇLARIM



Misafir ağırlamalardan, gezmelerden ancak vakit bulabildim bir postu daha açmaya..... Nasıl bir cümle bu devrik mi düvrük mü anlamadım bende şaşırdım :)  Uzun zamandır postunu hazırlayıp sizlerle deneyimimi paylaşmak istediğim 3 ürün var.


Baby&Me Leke çıkarıcı. 

E-BEBEK mağazasından aldığım bir üründü. Oğlumun kıyafetlerinde oluşan lekeleri çıkarmak için almıştım fakat beklediğim sonucu vermedi. Fakat çok hoş kokusu var , arada yerleri sileceğim zaman suya ekliyorum evimin için mis mis kokuyor. Ayrıca kıyafetlerde alamadığım sonucu fayanslarda verdi , parlatması güzel. Çamaşır lekelerini çıkarmada başka yöntemler buldum şimdi böyle işimi hallediyorum. 




BİLL renk koruyucu mendil.
 Bim' den katalog ürünü olarak almıştım. Bim  markette sürekli bulmak isterdim. Hemen hemen elime geçenleri eve stoklamıştım fakat bitmek üzere. Kutu içeriğinde sadece 12 adet mendil bulunmakta. Ve vazgeçemeyeceğim ürünlerden biri artık bunlar biterse başka markaları denerim. 

Oğlumun kıyafetleri küçük olduğu için birikmesi oldukça zor oluyordu ve karışık renkler attığımda renkler karışıyordu. Bu mendil kurtarıcım oldu. Hatta birgün beyaz ve açık renkli çamaşırları birlikte makineye atmıştım , çamaşırların içine sıyah çorap kaçmış. Makineyi boşaltırken mendile bir baktım siyah olmuş fakat diğer çamaşırlara hiç renk karışmamış. Mutlaka her kadının elinin altında olması gereken ürün. Ayrıca su , deterjan, enerji tasarrufuna da sebep oluyor. :)





İş yerinde birgün öğle yemeği için almıştım. Bizim küçük mutfağımız olduğu için istediğimizi rahatça yapıp yiyebiliyoruz. ( Tabi ki kolay ve lezzetli olanları :)) )  . Markette öğlen yemeğinde ne yesem diye dolaşırken dondurulmuş yiyecekler arasında OKTAY USTA adını görünce hemen bir kutu aldım. 
Tavada şöyle bir evirip çeviriyoruz veya mikrodalgada ısıtıyoruz yanında yoğurtla afiyetle yiyoruz. Aslında evimizde yaptığımız içli köfte lezzetinde değil fakat yenmeyecek kadarda kötü değil. Boyutları cevizden az büyük ve bir kutuda 12 adet var. Sanırım fiyatı 2-3 TL arasıydı. Misafirler için yemek yanına ikramlık olabilir.  Kurtarıcı Menü :)


Yeni Farklı Ürünlerin Tecrübesini Paylaşmak dileğiyle :)
Sevgiler,



2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkür ederim. Baby me leke çıkarıcıyı bende aldım hatta almışken 4 adet alayım dedim ama gerçekten söylediğin gibi hiç bir işe yaramadı, ne yapsam diye düşünüyordum fikrin hoşuma gitti bende öyle kullanayım bari. :) Ama baby me nin ıslak mendili ve yüzey temizleyicisini 2 yıldır kullanıyorum çook memnunum tavsiye ederim. Bill marka mendili görürsem denemek isterim ama ya zararlı maddeler içeriyorsa diye de düşünmeden edemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) . Bill markayı bulmak zor sanırım. BİM katolog ürünüydü fakat farklı markalar var onlardan alabilirsin. Ben oldukça faydasını gördüm. Zararı varmı hiç araştırmadım.Sevgiler

      Sil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )