20 Aralık 2013 Cuma

MİLUPA KİLER HAYAL PARK SEMİNERİ

23.KASIM.2013 tarihinde KİLER HAYAL PARK markette yapılan seminere katılımcı olmuştum. Aslında gitmeyecektim fakat iş yerinden çıkış saatim 14:40'a ulaşınca gitmeye karar verdim. İyi ki de katılmışım bilmediğim bir çok bilgiyi öğrenmiş oldum. Mesela Bal kabağı bebeklerde iştah açarmış. Anne sütünü yetersiz alan bebeğe devam sütü içerisine çok iyi ezilmiş bal kabağı karıştırırsak anne sütünden aldığı vitamine yakın derecede beslenme oluşurmuş. Ayrıca emziren anneler için beslenme destekleyici  lactamil sütün tanıtımını yaptılar. Bugünlerde ek vitamine ihtiyacım var sanırım alacağım fakat tadını beğenir miyim bilemiyorum.

 Seminer sonunda annelere bu küçük hediyeleri takdim ettiler. Priz kapatıcılar benim için çok önemliydi. Oldukça da işime yaradı. Çekmeceler için emniyet kilitlerini de alacağım inşallah. Oğlum etrafı karıştırmaya ve tehlikeye bayılıyor. Allah zararlardan esirgesin.


Hayal Parkımızın Akşam Görüntüsü. Parkın bir bölümü sadece.

1 yorum:

  1. Merhaba Blogumda çekiliş var ilginizi çekermi
    http://yusuflayiz.blogspot.com/2013/12/cekilise-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )