30 Ağustos 2013 Cuma

DENEYİMLERİM-TECRÜBELERİM - 2


Bugün size tanıtacağım ürünü aylar öncesinden almıştım ve 1 şişesi bitmek üzere. Aldığım dönem tanıtacaktım fakat ertele ertele bugüne kısmet oldu. e-bebek mağazasında kasiyerin önerisi üzerine 1+1 kampanyasından almıştım. 

BABY&ME BEBEKLERE ÖZEL LEKE ÇIKARICI


Evet lekeleri çıkarıyor ve çok hoş kokusu var. Fakat eski kalmış lekelerde gücü zayıf . Aynı lekeye bir kaç defa uygulamama rağmen yinede biraz kaldı. Yeni oluşmuş lekelerde problem çözücü ve işe yarıyor. 

Bu markanın bebekler için özel kulak pamuğunuda almıştım fakat hiç beğenmedim. Çok dikkatli kullanmak gerekiyor çünkü pamuk çöpünden çıkıyor.Tavsiye etmiyorum.

NOT: Dalin kulak pamuğunda bana göre daha iyi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )