19 Şubat 2013 Salı

Her şey işte böyle başlıyor

Her şey işte böyle başlıyor

İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Ayça Kaya çocukları obeziteden korumak için annelere mutfak reformu yapmalarını öneriyor.

Kilolu çocuğa yardımcı olmak için yiyecekleri herkes için sağlıklı hale getirmelerini ve yeniliğe annelerin öncelikle kendilerini değiştirerek başlamalarını tavsiye eden Dr. Ayça Kaya, çocukları fast-food tarzı yiyeceklerden uzaklaştırıp sağlıklı beslenmeye yönlendirmenin en etkili yolunun bütün ailenin sağlıklı bir yaşam tarzını benimsemesi olduğuna dikkat çekiyor.

Çocuklara istek gelmeden yemek yedirmemenin gerektiğini önemle belirten Dr. Ayça Kaya yemeğin nasıl piştiğine ve nasıl sunulduğuna da dikkat edilmesi gerektiğini söylüyor.

İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Ayça Kaya’dan çocukları sağlıklı beslenmeye yönlendirmek için 10 ipucu:

Haberin Devamını Okumak İçin TIK TIK !

**************************************************************************************************

         Obezite çağın rahatsızlıklarından biri. Gün geçtikçe de bu oran artıyor maalesef.  Bu 10 ipucundan farklı sizlerinde uygulamaları var ise burada paylaşalım arkadaşlar. Birbirimize faydası olur inşallah.

Sevgiler,

4 yorum:

  1. takipteyim :)
    sizi izlemeye aldım....

    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir bloğun var :)Blogunu takibe aldım.Bana da beklerim.İstanbulda farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )