21 Aralık 2012 Cuma

MANİSA'DAN GELEN EL EMEĞİ HEDİYELER (ÖRGÜ ÇORAP VE PATİKLER)


Kayınvalideme  geçenlerde bir bebek hırkası modeli gönderdim. İnternetten bulduğum kapişonlu bir model. Sağolsun oğluşuma  hırka ,patik,çorap banada evde ayaklarım üşüyüpde hasta olmayım diye aşağıdaki patik ve çorapları işlemiş. Daha önce işlediklerini eskitemeden yenileri geldi. Yün patik ve çorapların benim için ayrı bir yeri var. Çok severim, ayakları sıcacık tutuyor. Evde sürekli ayağımdalar. Tabi terlik ve pandufların yeri farklı. Yerine göre onlarıda giyiyoruz, fakat bunların verdiği rahatlığı sıcaklığı veremezler. Şu sıralar soğuk aldığım için yine ayaklarımdan hiç çıkarmıyorum. Ah bu grip ne zaman geçer acep...

KIRMIZI PAPUCLAR
 

En çok bu simli çorabı sevdim.
 Simleri görünsün diye flaşsız çektim :-))
Oğluma gelenleri ayrıca resimleyeceğim inşallah.
Bu aşağıdakilerde daha öncekiler. İçinde rahmetli babaannemin ve dostlarımın verdikleri var. Daha çok var fakat onları çok kullandım, görüntüde pek iyi durmadıkları için sunamıyorum :-) Kullandıklarım arasında en hasarsız sarı kırmızı patik oda aşağıda mevcut.



Bugünlük bukadar :-) Daha neler neler yazacağım fakat bir fırsat yakalasam onlarıda yayınlayacağım inşallah.
Sevgiler,
NOT: Lütfen bloğumdaki resimler izinsiz yayınlanmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )