17 Ekim 2012 Çarşamba

DEĞİŞİKLİK VE GÜZELLİK İSTİYORUM... ( uzun bir liste )



Son bir kaç senedir oldukça monoton bir hayatım var. Evlendikten sonra dahada monotonlaştı. Hep standart şeyler yapılıyor. Ailem ile birlikte birşeyleri değiştirmek yada hayatımda yeni bir şeyler yapmak istiyorum. Küçücükte olsa birşeyler farklı ve yeni olmalı.

Mesela,

01- Kirmizi Papuclar blogunun ismini değiştirmek  ( Önerilerinizi beklerim )
02- Evimi değiştirmek ( yeni değiştirdim Allah'a şükür )
03- Zararlı gıdalardan, abur cuburlardan, pastalardan böreklerden uzaklaşmak veya azaltmak. :-(
04- Bakımlı ve sağlıklı olmak.
05- Daha fazla okuyarak kültürümü arttırmak.
06- Kilolarımdan kurtulmak.
07- Yeni insanlar tanımak.
08- Güzel bir hobi edinmek.
09- Çok daha iyi bir anne olabilmek. Oğluma çok faydalı olmalıyım.
10- Çocuk yetiştirme konusunda daha çok bilgi sahibi olmak.
11- Sosyalleşmek.
12- Eşim ve çocuğumla birlikte tatile çıkmak.
13- Daha az stres
14- Kendime ait bir köşe ve kitaplık birde çalışma masası.
15- Deniz veya Göl kenarında çay içmek.
16- Yarım bıraktığım okulumu tamamlamak.
17- Başka başka şehirleri - ülkeleri ziyaret edip tanımak.
18- Kendim için Günde 1 saat 60 dakika  istiyorum. :-)
.
.
..... Böyle Böyle uzaaaaar giderrr bu liste. Ne çok şeyi yapmak istemişim. Allah yardımcım olsun. Bakalım ne kadarı gerçekleşecek.. Hayırlısı olsun bakalım.

Sizlerinde böyle listeleri varsa yorumlarda paylaşabilirsiniz.

Sevgiler,


6 yorum:

  1. harikasın :))) aynı hislere kapılıyorum ben de sürekli... maddelerim daha da uzar ama en başta gelenler bunlar benim de...
    madem öyle "07- Yeni insanlar tanımak" ve "11- Sosyalleşmek" adına merhaba diyorum sana :))
    bloğum aşağıda, aynı fikirlerde olan bir arkadaşım olsun çok isterim, inşallah tanışmak da nasip olur.
    bebeko-elc.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba BeBeKo :-)
      Bloğunu ziyaret ettim ve ziyaretçin oldum. Beğendim çok hoş. İnşallah tanışmak nasip olur, bende memnun kalırım. Güzel paylaşımlarla inşalay. :-) Sevgiler.

      Sil
  2. 1- Kafamdaki tüm olumsuz şeyleri atmak
    2- Geçmişi unutmak geleceğe bakmak
    3- Kendime ait bir oda istiyorum hobi malzemelerimi koyabileceğim güzel bi çekmece
    4- Ehliyet almak istiyorum
    5- Mutlu bir yuva kurup anne olmak istiyorum :D
    6- İnsanları mutlu etmek istiyorum
    7- İstanbula gitmek istiyorum :((
    8- Şiirlerimi düzenlemek istiyorum ve ilerde bir kitap çıkarmak.
    9- Tüm okuduğum şiirlerimi seslendirmek istiyorum bu aralar çok boşladım hobilerden dolayı :)
    10- Mutlu olmak istiyorum ağlamamamk gülmek istiyorum.
    11- Hep güzel hatırlanmak istiyorum bu kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm inşallah isteklerin hayırlısıyla olur. Biraz zaman biraz sabırla. :-)

      Sil
  3. Listendeki çoğu maddeyi bende istiyorum.
    Ben hobi olarak peçete dekupajı yapıyorum çok zevkli.Evde ne var ne yok boyuyorum.
    Kilo verme konusunda sana katılıyorum.evde eliptik bisiklerim var. Her gün 15 dk binemeye çalışıyorum.Bel ve basen bölgesinde hissedilir incelme sağlıyor.Malesef hamur işini bırakamıyorum:(
    Çocuk gelişim için Çocuk Ruh Sağlığı Kitapları ve Sabiha Paktuna kitaplarını tavisye derim.
    Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dekupaj çalışmalarını bloğunda bizlerle paylaşırsan bizde senin elinden çıkan güzellikleir görmüş oluruz ayrıcada fikir kazanmış oluruz. Ahhh o kilolar biraz veridim ama daha çok çok var :-) . Doğumdna sonra fiziği hemen düzelen hanımlara hayranım doğrusu. Tavsiyelerin için teşekkür ederim. Notuma aldım.

      Sil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )