16 Nisan 2012 Pazartesi

DOĞUMA GERİ SAYIM BAŞLADI....

9 ayın sonuna geldik. Herbir eşyamız hazırlandı Allah'a şükür. Bu koşuşturmada bana yardımcı olan anneme, kardeşlerime,kayınvalideme,eşime çok çok teşekkür ediyorum. Allah razı olsun hepsinden ve herkesten. İçimde garip bir durgunluk birde heyecan var , nasıl olduğumu ben bile anlayamıyorum. Her sabah bugünmü gelecek diye uykudan kalkıyorum. Ufaklığımı kucağıma alacağım günü bekliyorum. Benden dualarınızı eksik etmeyin. Bir süre daha bloguma uğrayamayabilirim. Sayaçta 13 gün  fakat doktor daha az bir süre verdi heran süpriz olabilir.

Sevgiler,
Allah'a emanet olunuz.

9 yorum:

  1. Allah kolay bir dogum, saglikli hayirli bir evlat nasib etsin. Size de saglik afiyet diliyorum. Insallah her sey beklediginizden daha iyi gider. Allah yardimciniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Allah evlat isteyen cümle insana hayırlı evlatlar nasip etsin.

      Sil
  2. Cok güzel :)
    Hadi bakalim hayirli haberlerini bekliyoruz, insallah cok kolay ve hic unutulmayacan kadar güzel bir dogum olur. O an öyle hizli ilerliyorki, bir bakmissin kucaginda bebisin :)
    Allah'im yardimci olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. İnşallah dediğin gibi olur kelebeğim. Bana çok çok dua et. Sevgiler.

      Sil
  3. İnşallah tez zamanda saglıklısıyla kavuşursunuz bebeğinize :)

    YanıtlaSil
  4. Allahım hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin.. Çok heyecanlı bir şey:)

    YanıtlaSil
  5. canim benim
    bugun bu 2.bebek sevinci
    bloglar arasi gezinirken:))))))))
    tesaduf bu bebek mujdesiiii
    insallah en kisa zamanda aliriz mujdeli haberiiiii
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için Teşekkür Ediyorum :-)

KIRMIZI PAPUÇLAR

KIRMIZI PAPUÇLAR

BİRREKLAM TV ( REKLAM İZLE KAZAN )